Ügyfélkapu

Monday, April 15, 2019

Tisztelt Ügyfeleink!

Külföldi hálózati elérést biztosító partnerszolgáltatónk (Cogent) hálózati hibája miatt egyes ügyfeleink részleges szolgáltatáskimaradást érzékelhettek 2019. április 15-én 10 óra 50 perctől 11 óra 40 percig. Szervereink folyamatosan működtek, a hazai gerinchálózaton keresztül (BIX) menő forgalom nem volt érintett a problémában.

Az EZIT Kft. ügyfelein kívül számos olyan hazai és európai felhasználó érintett, aki ezen külföldi partnerhálózaton keresztül éri el az internetet. Munkatársaink a hiba észlelése után azonnal átirányítoták a forgalmat egy tartalék külföldi hálózatra, mely folyamat teljes átfutása egyes esetekben akár több mint 30 percet is igénybe vehetett, így egyes ügyfeleink a szolgáltatás akadozását hosszabb ideig is tapasztalhatták.

Köszönjük türelmüket, a kellemetlenségekért elnézést kérünk!

« Vissza


Nyelv: