Ügyfélkapu

Monday, January 8, 2018
Technikai probléma adódott, mely néhány ügyfelünk szolgáltatását érintette: 2018. január 8-án hajnalban az egyik szervertermünkben egy szünetmentes tápegységünkkel problémák adódtak. A gépteremben volt áram, azonban az akkumulátor áramkörén hiba lépett fel, emiatt néhány ügyfelünk szolgáltatás-kiesést tapasztalhatott. A karbantartó céggel azonnal megkezdtük az egyeztetést a hiba mielőbbi elhárítása érdekében. A vizsgálatok alapján a szünetmentes tápegység áramöri védelmi egysége (biztosíték) hibásodott meg egy, az elektromos hálózat felől kapott, a megengedettnél nagyobb impulzus miatt. A 2017. december eleji karbantartás során megállapított megfelelő műszaki állapot ellenére, az akkumulátor váratlan problémákat okozott a szolgáltatás folyamatosságának fenntartásában. A kieső gépek energiaellátásának visszaállítását követően egyesével ellenőriztük a szervereket, amelyik esetleg nem kapcsolt be, azt bekapcsoltuk. Ha szerverével kapcsolatban továbbra is problémát észlel és segítségre van szüksége, keresse ügyfélszolgálatunkat bizalommal 0-24 órában elérhetőségeinken!

« Vissza


Nyelv: