• Csütörtök, Augusztus 8, 2019


Örömmel tájékoztatjuk, hogy számos olyan újdonságot vezettünk be, mely szerver szolgáltatásunkat érinti és melyekkel elsődleges célunk, hogy szolgáltatásunk színvonalát emeljük.  Megújítottuk a fizikai szerver szolgáltatásokhoz kapcsolódó ügyfélkapus felületünket, valamint összekapcsoltuk az ügyfélkaput a DCIM (Data Center Infrastructure Management) és kapcsolódó monitorozó rendszereinkkel. Ennek eredményeként sokkal több információt tudunk a szolgáltatásról biztosítani Önnek.

A hónap folyamán ügyfélkapunk külseje is teljesen megújul. A felsorolt funkciók és információk az https://client.ezit.hu/ bejelentkezés után a Szolgáltatások / Szolgáltatásaim menüpont alatt érhetőek el, a szerver szolgáltatás részleteinek megnyitásával.

Milyen újdonságokat vezettünk be?

Hálózati adatok és adatforgalmi grafikonok

Elérhetővé tettük az szerverek hálózati kapcsolódási adatait (melyik hálózati port melyik switchportunkba kapcsolódik) és adatforgalmi grafikonjait, amelyeken visszamenőleg megtekinthető, hogy a szerver mikor milyen sávszélességet használt, mennyi adatot forgalmazott.

Integrált funkciók: Újraindítás, IP konzol
Az ügyfélkapuból mostantól közvetlenül idíthatóak az újraindításra és az IP konzol hozzáférésre vonatkozó távoli segítségnyújtási kérések. Ez a csatorna garantálja terveink szerint a leggyorsabban végrehajtott újraindítást és IP konzol csatlakoztatást, mert így a szerver azonosítása egyértelmű, kollégáink egyből minden szükséges információt megkapnak, ami a végrehajtáshoz kell és ezeket a bejövő kéréseket prioritással kezeljük. A kérés rögzítéséről és a végrehajtásról is küldünk emailt, a státusz is követhető az ügyfélkapuban.


Természetesen a korábban megszokott kommunikációs csatornákon - telefonon és hagyományos írásos bejelentésben, emailben - továbbra is elérhetőek maradunk és rendelkezésre állunk, az ügyfélkapu használatával egy kényelmes és gyors lehetőséget kívánunk biztosítani, amivel lerövidíthető az átfutási idő.

Reverse DNS kezelés és távmenedzsment elérés

Az IP címekhez tartozó reverse DNS bejegyzések (PTR rekordok) listázását és módosítását már néhány hete általánosan elérhetővé tettük, ez mostantól a szerver szolgáltatás kezelőfelületéről is elérhető. Ezzel a funkcióval mindegyik, az előfizetés keretében általunk biztosított IP cím PTR rekordja módosítható.

A beépített menedzsment eléréssel (iDRAC, IPMI) rendelkező szerverek távmenedzsment címe közvetlenül elérhető az ügyfélkapuból. A kapcsolódó VPN hozzáférések kezelését a közeljövőben tervezzük integrálni az ügyfélkapuba.

Eseménynapló
Tesztüzemben elérhető a szerverek eseménynaplója is, melyben visszakövethető, hogy milyen események történtek egy szerverrel a közelmúltban (újraindítás, IP konzol hozzáférés, szerelés, stb.).

Rack bérlés, tömeges szerver elhelyezés

Az egy előfizetés keretében több szervert elhelyező ügyfeleink (rack bérlés, tömeges szerver elhelyezés) megtekinthetik az elhelyezett szerverek listáját és egyenként a szerverekre vonatkozó információkat, grafikonokat.

Azok a rack szekrényt bérlő ügyfeleink, akiknek az áramfogyasztása mérve van, mostantól elérik a szolgáltatás részletei alatt az áramellátásra és -fogyasztásra vonatkozó adatokat, grafikonokat.

Fizetési elmaradások, korlátozás eltérő kezelése

A számlázási és DCIM rendszereink összekapcsolásának eredményeként a szerver szolgáltatások fizetési elmaradásainak kezelése is teljesen automatikusan történik a jövőben - úgy, ahogy a többi szolgáltatásunk esetében ez eddig is történt. A fizetési határidő után 11 nappal (a harmadik fizetési felszólítás után 48 órával) - ha továbbra sem történt meg a lejárt tartozás kiegyenlítése - az ügyfélkapu rendszer felfüggeszti a szolgáltatást, korlátozza a szerver internetkapcsolatát. A befizetés megtörténtekor pedig teljesen automatikusan feloldja a korlátozást, az internetkapcsolat újra működni fog, a szerver elérhetővé válik 1-2 percen belül. Az online befizetési módokkal (PayPal, bankkártyás fizetés) egy felfüggesztett szerver feloldása tehát 0-24 elérhető teljesen önkiszolgáló módon.

Kérjük azon kedves ügyfeleinket, akiknek van lejárt tartozása, hogy mostantól kiemelten figyeljenek a fizetési elmaradással kapcsolatos emailjeinkre és kérjük rendezzék a tartozást.

Ennek a funkciónak az aktiválása augusztus 15-én fog megtörténni.

Reméljük, hogy újdonságaink elnyerik tetszését és segítségükkel még jobb szolgáltatást tudunk biztosítani.

Kérjük, ha van további javaslata, észrevétele a fentiekkel kapcsolatban, vagy hibát tapasztal a fentiek kipróbálása közben, jelezze nekünk, örömmel fogadjuk a javaslatokat és az építő kritikát.