1) A díjbekérő kifizetését követően rendszerünk elfogadja rendelését, és kiküld Önnek egy visszaigazoló levelet "SSL Tanúsítvány teendők" tárggyal.
Ebben a levélben található egy hivatkozás, amely az SSL konfigurációs oldalt nyitja meg.
Ezen az oldalon adhatja meg az SSL tanúsítvánnyal kapcsolatos részleteket.
2.a) A Szerver információk kategóriában adja meg a szerverrel kapcsolatos részleteket.
A „Webszerver típus” legördülő menüből válassza ki az Ön által használt webszervert.
A „CSR” mezőbe másolja be a már legenerált CSR fájlt.
2.b) Az Organizational Information rész alatt adja meg a vállalat adatait.
2.c) Az Adminisztratív elérhetőség kategóriában adja meg az SSL kibocsátó számára látható adatokat. Fontos: az itt megadott email címre fog érkezni a tanúsítvány!
Kérjük valós adatokat adjon meg, hisz ezen adatok alapján fogja a kibocsátó felkeresni a kapcsolattartót hitelesítés céljából.
Ha beírta az adatokat, nyomja meg a „Kattintson a folytatáshoz” gombot.
4.) A következő oldalon a hitelesítési módszer kiválasztásakor lényegtelen, hogy melyiket választja. A vállalati ellenőrzésű tanúsítványok esetében sem emailes, sem fájl alapú hitelesítés nem történik, mert ezek a tanúsítványok magasabb biztonsági szintet nyújtanak, tehát az ellenőrzés is alaposabb. Ezen tanúsítványok esetében a kibocsátó az igénylő cég adatait ellenőrzi, illetve a megadott ügyintézővel veszi fel a kapcsolatot.
5.) Ezt követően a kibocsátó felkeresi az adminisztratív kapcsolattartót az Ön által megadott adatok alapján. Amennyiben a hitelesítés sikeresen lezajlik, néhány napon belül megkapja e-mailben a tanúsítványt a jóváhagyó e-mail címre. Ez a levél többnyire angol nyelvű, valamint a „BEGIN CERTIFICATE” és az „END CERTIFICATE” nevezetű rész között található maga a tanúsítvány.