Ez a leírás csak a kapcsolattartók módosítására vonatkozik! Ha a domain tulajdonosa változik, az egy másik folyamat.
Bővebben itt olvashat a tulajdonosváltásról: Milyen dokumentumokra van szükségem, ha megvenném valakitől a domain nevét?
- domain regisztrációs lap - írja rá az új adatokat, és jelölje be az Adatmódosítás opciót
- igénylő típusától függően a megfelelő igazoló nyilatkozat
- magánszemély: magánszemély nyilatkozat
- egyéni vállalkozó: ev igazolás
- cég, szervezet: aláírási címpéldány
FIGYELEM! Változott az adatmódosítás folyamata 2016 decemberétől!
A módosítás folyamata
1) Lépjen be az ügyfélkapura, és a fenti menüsorban keresse meg a Domainek menüpontot. A legördülő menüből válassza ki a Domainjeim menüpontot.
2) A következő oldalon a listából válassza ki a domaint, amelyhez tartozó kapcsolattartó adatokat módosítani kívánja. Kattintson a domain mellett a Domain kezelése gombra.
3) A következő oldalon válassza a menüsorból a Kezelőeszközök menüpontot. A legördülő menüből válassza a Kapcsolattartási információk menüpontot.
4) Adja meg a szükséges adatokat a módosítani kívánt kapcsolattartó típusnál.
5) Ha kitöltötte a szükséges mezőket, az oldal alján kattintson a Módosítások mentése gombra.
A visszaigazolás folyamata
Ha a tulajdonos neve, cégneve vagy email címe változik, szükséges ezt visszaigazolni.
Ha változik az email címe, először az új, majd a régi beállított címre fog kapni emailt ezzel a tárggyal: Important: Registrant changes confirmation.
Az email angol és magyar nyelven íródott, és domain@ezit.hu a feladója.
Ha az email cím nem változik, akkor mindkét emailt ugyanaz a cím kapja meg!
Ha nem változott, a másik hitelesítő emailt is ugyanaz a cím fogja kapni.
4) Ha sikerült a hitelesítés, 15-30 percen belül kapni fog egy emailt a következő tárggyal: Important: Registrant changes confirmation.