SSL tanúsítvány rendeléséhez az alábbi lépések elvégzése szükséges:
1) Az Ügyfélkapu főoldalon a szolgáltatások listájából válassza ki a Digitális tanúsítvány (SSL) szolgáltatást.
2) A következő oldalon válassza ki az igényének megfelelő tanúsítványt, majd kattintson a "Megrendelés" gombra.
3) Következő lépésként válassza ki a számlázási ciklust, valamint adja meg a domain nevet, amire a tanúsítványt igényli. Ezután nyomja meg a "Kosárba tesz" gombot.
5) A következő oldalon a Részletek menüpont alatt adja meg a számlázási adatokat, vagy kattintson a Meglévő ügyfél vagyok fülre, és jelentkezzen be.
6) Végül válassza ki a fizetési módot, illetve fogadja el az ÁSZF-et és a Felhasználási feltételeket. A Megjegyzések szövegmezőben további megjegyzést, információt tehet hozzá a rendeléshez.