SSL tanúsítvány rendeléséhez az alábbi lépések elvégzése szükséges:

1) Az Ügyfélkapu főoldalon a szolgáltatások listájából válassza ki a Digitális tanúsítvány (SSL) szolgáltatást.




2) A következő oldalon válassza ki az igényének megfelelő tanúsítványt, majd kattintson a "Megrendelés" gombra.



3) Következő lépésként válassza ki a számlázási ciklust, valamint adja meg a domain nevet, amire a tanúsítványt igényli. Ezután nyomja meg a "Kosárba tesz" gombot.



5) A következő oldalon a Részletek menüpont alatt adja meg a számlázási adatokat, vagy kattintson a Meglévő ügyfél vagyok fülre, és jelentkezzen be.




6) Végül válassza ki a fizetési módot, illetve fogadja el az ÁSZF-et és a Felhasználási feltételeket. A Megjegyzések szövegmezőben további megjegyzést, információt tehet hozzá a rendeléshez.

 

Hasznosnak találta ezt a választ? 80 A felhasználók hasznosnak találták ezt (99 Szavazat)