Hogyan tudok kétlépcsős hitelesítést beállítani Ügyfélkapuhoz?

 

Összefoglaló

A kétlépcsős hitelesítés ( Two-factor authentication - 2FA) egy továbbfejlesztett biztonsági megoldás, ami két különböző hitelesítést követel meg :

A jelszót és egy generált biztonsági kódot. Ezzel a módszerrel a bejelentkezéshez meg kell adni egy kódot ami az applikáción keresztül a telefonra érkezik. A telefon nélkül így a belépésre nincs lehetőség.

A kétlépcsős hitelesítéshez mindenképpen szükséges egy okostelefon amely rendelkezik egy időzített egyszeri jelszókezelő applikációval. A következő alkalmazások használata javasolt:

 

Beállítás

 

A beállítások életbeléptetéséhez kövesse a következő lépéseket:

  •        Az adataim dobozban kattintson a Biztonsági beállítások fülre
  •        Lépjen a Kétlépcsős hitelesítés fülre


 

A konfiguráláshoz össze kell kapcsolnia a profilját és az Applikációt.

Az alkalmazáson belül:

·         A link létrehozásához olvassa be a képernyőn megjelenő QR kódot a telefonnal.


 

·                    Manuálisan is létrehozhatja a linket az applikációban a profiladatoknál.

·                    Nyissa meg az alkalmazást a 6 számjegyű kód lekéréséhez.

·                    Az alkalmazás minden 30 másodpercben generál egy új 6 számjegyű kódot az Ügyfélkapuhoz.

·                    Adja meg a hat számjegyű kódot a Biztonsági kód szövegdobozban.

A megadott idő alatt kell megadni a kapott kódot. 30 másodperc után a rendszer automatikusan újat fog generálni.

FONTOS: A Backup kódot mindenképpen őrizze meg valahogy mert a későbbiekben szüksége lehet rá.

A beállítást követően minden bejelentkezéshez szüksége lesz egy biztonsági kódra a belépéshez.

Hasznosnak találta ezt a választ? 0 A felhasználók hasznosnak találták ezt (3 Szavazat)