Ügyfélkapu

Hogyan tudok a weboldalamról emailt küldeni PHP mail() helyett SMTP-vel?

Gyors navigáció


Wordpress alapú oldal esetén

1) Lépjen be a Wordpress kezelőfelületre.

2) A Beállítások menüpont alatt kattintson az Easy WP SMTP opcióra.

3) Vegye fel a következő beállításokat:

  1. Feladó email címe – a feladó email címe
  2. Feladó neve – a feladó neve
  3. SMTP host – localhost
  4. Titkosítás típusa – TLS
  5. SMTP port – 465
  6. SMTP hitelesítés – Yes (Igen)
  7. SMTP felhasználónév – a levelezéshez használt postafiók
  8. SMTP jelszó – az előző pontban megadott email fiókhoz tartozó jelszó

4) Kattintson a Save changes gombra a beállítások mentéséhez.

 

Joomla alapú oldal esetén

1) Lépjen be a Joomla kezelőfelületre.

2) A Global Configuration kiválasztása utána válassza a Server fület.

3) A Mail Settings alatt vegye fel a következő beállításokat:

  1. Email küldése – Yes (Igen)
  2. Emailküldő – SMTP
  3. Feladó email címe – a feladó email címe
  4. Feladó neve – a feladó neve
  5. Tömeges levélküldés letiltása – egyéni preferencia szerint állítható
  6. SMTP hitelesítés – Yes (Igen)
  7. SMTP titkosítás - TLS
  8. SMTP port – 465
  9. SMTP felhasználónév – a levelezéshez használt postafiók
  10. SMTP jelszó – az előző pontban megadott email fiókhoz tartozó jelszó
  11. SMTP host – localhost

4) Kattintson az oldal tetején a Save gombra a beállítások mentéséhez.

 

Drupal alapú oldal esetén

A Drupal alapú oldalak esetében ehhez a beállításhoz először szükséges telepíteni az SMTP modult, majd engedélyezni azt. Ügyeljen rá, hogy az Ön Drupal verziójának megfelelő verziójú modult töltse le.
Az SMTP modul letölthető a következő címről: https://www.drupal.org/project/smtp


1) Lépjen be a Drupal kezelőfelületre.

2) Egyes Drupal verziók esetében szükséges lesz először engedélyezni az Update Manager modult. A Modulok menüpont alatt keresse meg az Update Managert, és jelölje be előtte a jelölőnégyzetet. Kattintson a Beállítások módosítása gombra.

 

3) Az SMTP modul telepítéséhez továbbra is a Modulok menüpont lesz szükséges. Most válassza az "+ Új modul telepítése" opciót az oldal tetején.



4.a) Töltse fel a fentebb megadott címről beszerezhető STMP modul csomagot, vagy telepítse webcímről.



4.b) Ha az Ön Drupal verziója használ Update Managert, a telepítés után az alábbi képernyőt fogja látni. Itt válassza az "Enable newly added modules" opciót.



5) A modul telepítése után engedélyezze azt. Ezt továbbra is a Modulok menüpont alatt teheti meg.


5) A Beállítások menüpont alatt, a Rendszer kategóriában található az SMTP Authentication Support opció. Kattintson rá.


6) A következő beállításokat vegye fel:


  1. Modul be- vagy kikapcsolása – On (Be)
  2. SMTP szerver – localhost
  3. SMTP port – 465
  4. Titkosítás használata – TLS
  5. SMTP felhasználónév – a levelezéshez használt postafiók
  6. SMTP jelszó – az előző pontban megadott email fiókhoz tartozó jelszó
  7. Feladó email címe – a feladó email címe
  8. Feladó neve – a feladó neve

7) Kattintson a Beállítások mentése gombra.


Magento alapú webshop esetén

A Magento alapú oldalak esetében ehhez a beállításhoz először szükséges telepíteni egy SMTP plugint.

A plugin letölthető a következő címen: http://www.magentocommerce.com/magento-connect/smtp-configuration.html

1) A fenti link megnyitása után kattintson az Install gombra.

A megjelenő „Get Extension  Key” gomb alatt jelölje be az „I agree” előtti jelölőnégyzetet.

Ezután a Get Extension Key gombra kattintáskor meg fog jelenni egy link, ezt másolja ki.

2) Lépjen be a Magento adminfelületre.


3) A menüsorban keresse meg a System menüpontot és kattintson rá. A legördülő menüből válassza ki a Magento Connect, majd a  Magento Connect Manager opciót.


4) Lépjen be a Magento Connect Managerbe. A belépési adatok egyeznek a Magento adminfelülethez használt adatokkal.


5) Az Extension fül alatt keresse meg a „Paste extension key to install:” szövegmezőt. Ide másolja be az 1. pontban kapott linket. Kattintson a szövegmező melletti Install  gombra, majd az oldal alján a Proceed gombra.


6) A Magento adminfelületen a menüsorban keresse meg a System menüpontot és kattintson rá. A legördülő menüből válassza ki a Cache Management opciót.


7) A Cache Storage Management felületen kattintson a Flush Magento Cache gombra. A bal felső sarokban „1 cache type(s) refreshed” felirat fogja tájékoztatni a cache frissítéséről.


8) A cache frissítés után jeletnkezzen ki az adminfelületből. Erre a cache ürítés miatt van szükség.


9) Jelentkezzen be ismét az adminfelületbe.


10) A Magento adminfelületen a menüsorban keresse meg a System menüpontot és kattintson rá. A legördülő menüből válassza ki a Configuration opciót.


11) A baloldali menüsorban a KSV Extensions alatt kattintson az SMTP konfiguráció opcióra.

  1. SMTP engedélyzése – Igen
  2. Autentikáció módja – Bejelentkezés
  3. Felhasználónév - a levelezéshez használt postafiók
  4. Jelszó - az előző pontban megadott email fiókhoz tartozó jelszó
  5. SMTP host – localhost
  6. SMTP port – 465
  7. SSL használata  - Igen (tls)

 


OpenCart alapú webshop esetén


1) Lépjen be az OpenCart adminfelületre.

2) A baloldali menüsorból válassza ki a fogaskerékre hasonlító ikont. A megjelenő menüben kattintson a "Settings" menüpontra.


3) Válassza ki, melyik weblap email beállításait kívánja módosítani. Jelölje be előtte a jelölőnégyzetet, majd kattintson a sor végén található kék gombra.




4) A következő oldalon kattinson a Mail fülre, és vegye fel a következő beállításokat:




  1. Email protokoll - SMTP
  2. Email paraméterek - a feladóként megjelenő email cím
  3. SMTP hostnév - localhost
  4. SMTP felhasználónév - a levelezéshez használt postafiók
  5. SMTP jelszó - az előző pontban megadott email fiókhoz tartozó jelszó
  6. SMTP port - 465
  7. SMTP tiomeout - ennyi idő után timeoutol a kapcsolat (másodpercben megadva)



PrestaShop alapú webshop esetén

1) Lépjen be a PrestaShop adminfelületre.

2) A baloldali menüsorban válassza ki az "Advanced Parameters" menüpontot, majd alatta az "E-mail" menüpontot.

3) Vegye fel a képen látható beállításokat, majd kattintson a Mentés gombra.



  1. Az email címzettje - kinek küldje a levelet a felhasználó az oldalon keresztül
  2. Saját SMTP paraméterek beállítása
  3. Email formázási opció kiválasztása
  4. Emailek naplózása - igény szerint Igen vagy Nem

 

  1. Levelezés kiszolgálónév - levelezőszerver neve
  2. SMTP szerver - localhost
  3. SMTP felhasználónév - a levelezéshez használt postafiók
  4. SMTP jelszó - az előző pontban megadott email fiókhoz tartozó jelszó
  5. Titkosítás - TLS
  6. Port - 465

 

Hasznosnak találta ezt a választ?

Olvassa el ezt is


Nyelv: