Ügyfélkapu

Hogyan rendelhetek tárhelyet?


1) Válassza ki az Ügyfélkapu főoldalon, hogy milyen típusú szolgáltatást kíván megrendelni.


 

2) A következő oldalon válassza ki az Ön számára legmegfelelőbb tárhelycsomagot, és kattintson a Megrendelés gombra.



3) A következő oldalon a tárhelyhez tartozó fődomaint meg kell adnia. Erre mindenképpen szükség van, nem lehetséges tárhelyet rendelni domain megadása nélkül.

Nem feltétlen kell azonban újat regisztráltatnia: áthozhat hozzánk egy már beregisztrált domaint egy másik szolgáltatótól (második opció), vagy akár maradhat is a domain a jelenlegi szolgáltatónál, pusztán a névszervereket kell a szolgáltatónál megváltoztatni a miénkre (harmadik opció) a domain zavartalan működése érdekében.

Megjegyzés: Kérjük ügyeljen rá, hogy a fődomaint később csak adminisztrációs díj befizetése után van lehetőség módosítani!



4) A következőkben a rendszer automatikusan felajánl néhány hasonló domaint. Válasszon ezek közül igény szerint! Ha csak egy domaint kíván foglalni, akkor a "Kattintson a folytatáshoz" gombbal tud tovább haladni.



5) Válassza ki a Számlázási időszakot, illetve ha igényel egyedi IP-t vagy ingyenes szoftvertelepítést, szintén adja meg.




6) A következő oldalon a Részletek menüpont alatt adja meg a számlázási adatokat, vagy Kattintson a Meglévő ügyfél vagyok fülre, és jelentkezzen be.






7) Ha a költségviselő és a domain igénylője más személy, vagy ha viszonteladóként egy nemzetközi domain esetében szeretné, hogy az ügyfél nevére készüljön el a regisztráció, megadhat más igénylőt az "Domain igénylő információk" menüpont alatt.  A legördülő menüből kiválaszthat létező kontakt személyt, ha Ön egy meglevő ügyfelünk és már adott hozzá kontakt személyt, vagy felvehet új kapcsolattartót.
 



8) Végül válassza ki a fizetési módot, illetve fogadja el az ÁSZF-et és a Felhasználási feltételeket. A Megjegyzések szövegmezőben további megjegyzést, információt tehet hozzá a rendeléshez.




Hasznosnak találta ezt a választ?

Olvassa el ezt is


Nyelv: