Ügyfélkapu

Hogyan tudom szűrni a levelezésemet?

1) Lépjen be a cPanelre, és keresse meg a Levelezés dobozban a Fiók szintű szűrés opciót, ha a tárhelyhez tarozó összes emailhez szeretne szűrőt felvenni, vagy a Felhasználó szintű szűrés opciót, ha csak adott felhasználókhoz szeretne szűrőt létrehozni.


2) Kattintson az „Új szűrő létrehozása” gombra.


3) Adja meg a szűrő nevét.

4) A Szabályok menüpont alatt adja meg a szűrés szempontjait. Pl. ha nem szeretne leveleket kapni egy bizonyos címről, válassza a „From” és az „egyenlő” szabályokat, majd adja meg azt a címet, ahonnan nem szeretne levelet kapni.

5) A Műveletek legördülő menüből válassza ki, hogy mi történjen azzal az üzenettel, ami megfelel az előbbiekben megadott kritériumoknak.

6) Kattintson a „Létrehozás” gombra.


7) Az oldal alján a „<- Vissza” gombra kattintva visszaléphet és tesztelheti a létrehozott szűrőt.

Hasznosnak találta ezt a választ?

Olvassa el ezt is


Nyelv: